*Update 1-12-2020* De uitleesstoring is inmiddels opgelost, behalve voor nieuwe slimme meters. Hebt u na 1 oktober een nieuwe slimme meter gekregen? Dan kan het probleem zich de komende tijd nog wel voordoen. Als de standen niet beschikbaar zijn via de app of verbruiksmanager, kunt u de meterstanden wel gewoon op het display van de meter bekijken. Voor vragen over de verbruiker app, moet u zich vervoegen bij uw leverancier.

*Update 5-11-2020* We zijn nog steeds hard aan het werk om de storing op te lossen. Gelukkig wordt het grootste deel van de meterstanden weer correct uitgelezen. Door bugs in het systeem duurt het oplossen van het laatste deel van de storing helaas langer dan verwacht. U kunt de standen wel nog steeds via de display van de meter bekijken. We houden u via deze pagina op de hoogte.

*Update 2-11-2020* De storing is bijna helemaal verholpen. Op dit moment wordt ongeveer 90% van de meterstanden weer correct uitgelezen. We verwachten dat we het probleem de komende dagen helemaal op kunnen lossen.

Door een uitleesstoring zijn de meterstanden van de slimme meter op dit moment niet beschikbaar op de app of verbruiksmanager van uw energieleverancier. U kunt de standen wel gewoon op de display van de meter bekijken. Wij werken hard aan een oplossing en verwachten dat in de loop van deze week de standen weer beschikbaar zijn. Zodra de storing verholpen is, komen alle juiste meterstanden vanzelf weer beschikbaar.