Geplaatst op 16 maart 2020

Maatregelen RENDO Netwerken

RENDO heeft alle bezoeken aan klanten stilgelegd. Op deze manier willen wij ons steentje bijdragen om het Coronavirus een halt toe te roepen. Dit betekent dat we voorlopig niet langskomen om de slimme meter te installeren of voor een andere werkzaamheden in de meterkast. Deze maatregel geldt in ieder geval t/m 6 april. We stellen alles in het werk om bestaande afspraken op tijd af te zeggen. We vragen uw begrip voor het geval dat dit niet lukt.

Storingen 
Is er een gas- of stroomstoring? Onze monteurs staan nog steeds 24/7 voor u klaar om de storing zo snel mogelijk op te lossen. Wanneer u belt naar het storingsnummer wordt gevraagd of u (mogelijk) besmet bent met het coronavirus, andere luchtwegklachten en/of koorts heeft en of u in quarantaine/thuisisolatie zit. Wanneer dat het geval is, nemen we passende maatregelen om het risico op besmetting van onze monteurs zoveel mogelijk te voorkomen.

Een storing kunt u 24 uur per dag melden via het gratis nationaal storingsnummer. Onze storingsmonteurs zetten zich in om binnen 2 uur na de melding aanwezig te zijn om de storing of gaslucht te verhelpen. Voor storingen kunt u bellen naar 0800 – 9009.

Vragen
Heeft u een vraag over uw afspraak? Neem contact op met ons op nummer 0522 – 856 400.